LITTERATURKLUBBEN

📚Recension: SlĂ€pp aldrig taget📚
Titel: SlÀpp aldrig taget

Serie: - 

Författare: Delenainmyheart (Wattpad)

Genre: Ungdom

Recension: " "Du kan stanna. Men bara för en natt" Ett vitt, blÀndande leende sprids pÄ hans lÀppar. "Fine. Bara för en natt."
***
Jag behövde inte vara ett snille för att veta att oddsen att en sjuttonÄrig, nÄgot berusad och vettskrÀmd kille gör inbrott i min kÀllare under en stormig natt var vÀldigt liten. Faktum Àr att det Àr en sÄn liten odds att det inte bör hÀnda. Men guess what? Det hÀnde. Vem som fick stÀda upp röran? Jo, jag. 
 
Denna sjuttonÄriga kille förÀndrade mitt liv. BÄde till det bÀttre och det sÀmre. Han med blodiga knogar och piercing i lÀppen. Han som smög ut under natten och dök inte upp förrÀn i gryningen. Han som dolde farliga hemligheter under det dÀr sjÀlvsÀkra leendet. Han förÀndrade precis allting.  
 
Men vem var han? Och var kom han ifrÄn? De frÄgorna lÄg brinnande i huvudet pÄ mig. De hindrade mig frÄn att Àta, tÀnka, sova. Och inte bara det. Det vÀrsta av allt drabbade mig: Jag blev förÀlskad. I nÄgon som inte kunde Àlska tillbaka..." 
 
Fantastisk bok pÄ sÄ mÄnga sÀtt! Lite slarvfel hÀr och dÀr men inget som direkt stör lÀsningen mer Àn nÄgon enstaka sekund. Super fina karaktÀrer och en berÀttelse som Àr lÀtt att följa trots att det hÀnder otroligt mycket! Man blir fast frÄn första till sista stund! 
 
Rekomenderar den verkligen! 

Omdöme: 4 Trollspön
Recension av: Penelope Lovegood 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress